سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ
سرخط خبرها

از سیر تا پیاز تیم هوادار تهران| تازه‌وارد به لیگ برتر را بشناسید

  • کد خبر: ۷۵۰۰۸
  • ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
  • ۱
از سیر تا پیاز تیم هوادار تهران| تازه‌وارد به لیگ برتر را بشناسید
تیم فوتبال هوادار تهران شب گذشته موفق شد با هدایت رضا عنایتی به لیگ برتر فوتبال ایران برسد، اما این تیم از کجا شروع کرده و چگونه هزینه‌هایش را تامین می‌کند؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم فوتبال هوادار تهران، شب گذشته با غلبه بر شهرداری آستارا موفق شد به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند، اما این تیم از کجا استارت زد و هزینه‌های روزافزون تیمداری در فوتبال ایران را از کجا تامین می‌کند؟

از پرسپولیس و سرخپوشان پاکدشت تا هوادار تهران!

این تیم با خرید امتیاز تیم پرسپولیس پاکدشت در فصل ۹۷–۱۳۹۸ با سرمربیگری فرهاد کاظمی وارد لیگ آزادگان شد و با تصمیم هیئت مدیره نام این تیم (پرسپولیس پاکدشت) پیش از آغاز فصل ۹۸–۱۳۹۷ لیگ آزادگان به سرخپوشان پاکدشت تغییر یافت. سپس در اواسط فصل ۹۹–۱۳۹۸ لیگ آزادگان نام این تیم به هوادار تغییر یافت. بد نیست بدانید که مدتی هم در دوران فعالیت با نام پرسپولیس و سرخپوشان افرادی مثل علیرضا نیکبخت واحدی نیز در کادرفنی این تیم حضور داشتند.

در نهایت نام هوادار شگون داشت و این تیم در لیگ آزادگان فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با هدایت رضا عنایتی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و برای اولین بار به لیگ برتر خلیج فارس صعود کرد.
 

از عنایتی تا فشنگچی

به جز رضا عنایتی که با سابقه آقای گلی فوتبال ایران و بازی با لباس تیم ملی و استقلال تهران، سرشناس‌ترین چهره هوادار محسوب می‌شد، چند چهره شناخته شده دیگر نیز در تیم هوادار حضور دارند.

در میان دستیاران عنایتی نام میثم رضاپور، بازیکن سابق پرسپولیس و همچنین محمدحسن رجب‌زاده، بازیکن سابق ابومسلم و پدیده و سپاهان دیده می‌شود. حسین کاظمی، بازیکن سابق استقلال و تیم ملی هم در میان دستیاران عنایتی فعالیت می کند.

در بین بازیکنان، اما شناخته شده‌ترین بازیکن که بازوبند کاپیتانی را هم به بازو می‌بست، امیرحسین فشنگچی، بازیکن چند سال قبل پرسپولیس است.
 

فرهاد کاظمی، محمود فکری و ...

هوادار از روزی که کارش را در فوتبال ایران آغاز کرده مربیان سرشناسی را روی نیمکت خود دیده است. از فرهاد کاظمی که بگذریم، به محمود فکری و مهدی پاشازاده، پیشکسوتان استقلالی می‌رسیم که هر یک مدتی سرمربی این تیم بودند و، اما به دلیل عملکرد ناموفق، از تیم کنار گذاشته شدند. حتی نیکبخت هم مدتی سرمربی این تیم بود.
 

انتقال چهل میلیاردی و فروش امتیاز لیگ برتری؟

حالا شنیده می‌شود که با توجه به مشکلات مالی هوادار، این تیم به زودی امتیازش را با قیمت حدودا ۴۰ میلیارد به تیمی دیگر واگذار خواهدکرد.

مساله‌ای که البته عنایتی تکذیب کرده و گفته: ما هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفته ایم. من با چند نفر صحبت کرده ام که اگر انشالله بتوانیم با قدرت خودمان ادامه بدهیم باید ببینیم شرایط چه پیش می‌آید که انشالله در خدمتی تیمی باشیم که واقعا دوستش دارم.


عنایتی در واکنش به ادعای فروش تیم و نامه‌ای که منتشر شده، گفت: من در جریان آن نیستم و نمی‌دانم از کجا آب می‌خورد. در حالی که چند بازی باقی مانده و باتوجه به اینکه شرایط خیلی سختی بود و از هیچ جایی هم حمایت نمی‌شدیم صحبت‌هایی با مسئولان چند شهرستان داشتیم، ولی به جمع بندی نرسیدم. الان هم چند روز استراحت می‌کنیم و بعد یک تصمیم خوب می‌گیریم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
0
0
اسم اصلی تیم استقلال جنوب تهران بود که پرسپولس امتیازش را خرید اخه هیچ شهری اسم تیم خودشو لنک نمیزاره مجبور شدن اسم استقلال جنوب را لنگ بزارن بعد از خرید تازه میخواستن استقلال ملاثانی را اسمش را لنگ بزارن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->